Sound Background / Fond sonore

 

Je rédige grâce à de la musique contemporaine ou classique, dont la particularité consiste à générer des silences d'une grande qualité.

Liens : www.ircam.fr, www.festival-automne.comwww.cite-musique.fr/anglais/rencontres/index.htm, www.cdmc.asso.fr, www.objectcognition.net

 

I write thanks to contemporary or classic music, the peculiarity of which consists in generating silences of a high quality.

Tribute to / Hommage à 

Morton Feldman (Triadic memories, Crippled Symmetry, Morton Feldman & Barton Workshop), Helmut Lachenmann ("Chamber Music'), George Crumb (Quest, Federico's little songs, Night Music I), John Scofield (Quiet), Alice Coltrane, harp (Journey in Satchidananda), François Bayle (Jeîta ou murmure des eaux , l'infini du bruit, Jeîta-retour), Henry Purcell (Pièces pour flûte à bec), Olivier Messiaen (Quatuor pour la fin du temps), Denis Colin Trio (Trois), Marc Monnet (Ensemble 2e2m), Gerard Pesson (Unaccorda), Impossible Trio (Micenmacher, Deschepper, Godard), JohnCage (The Seasons, Seventy Four, Concerto for Prepared Piano), Antonio Caldara (Maddalena al piedi di Cristo)

 

Menu